torstai 8. joulukuuta 2011

Sydämmi

Oon kierelly ja kaarrellu korukauppoja ettien mulle joululahjaks sellasta aivan ihanaa hopeista sydänkorua missä olis massiivinen paksu ketju ja sydän ja lukitus eessä, mutta EI, sellaista ei vaan löydy. Tai sitten kun löytyykin niin se maksaa 200 euroa. Muistaakseni viellä vuosi sitten (joo kuolasin jo silloin sitä) niitä sai satasella. Mut onhan se kullan ja hopean hinta kallistunutkin. No lauantai on yhtäkuin jouluostokset, saas nyt nähä mikä kääty tarttuu sitte mukaa! ;)

Noissa kuvissa näkyy oikeallapuolella mun Afrikassa ottamat letit, tykkään ite aivan törkeesti! Tässä päällä näkyy muuten noi uudet pökät, joita aijemmin jo hehkuttelin. Muutama Africasta tuotu koruki mahtu kuvaan, mm. kaulassa killuva sydän ja värikäs pikkuhelmistä tehty käsikoru on omia lemppareita.






Valkonen toppi, pinkki paita ja farkut on kaikki only/veromoda osastoa

Mun illan suunnitelmiin taitaa kuulua telkari, hyvä ruoka ja kullan kainalo. Hyvää torstai-iltaa kaikille! :)

♥:llä mawi

1 kommentti:

Kiia kirjoitti...

Ootkos käyny kattomassa Glitterissä korutarjontaa? Itse ostin mun sydänkorun sieltä. En kyllä ostanut sitä ihan sellaisenaan vaan ostin ensin ketjun jossa oli joku ruma peace merkki ja sit siihen erikseen ostin sen riipuksen :)